SERWIS SPRZĘTU - Junior1RK 2016

Przejdź do treści

Menu główne:

SERWIS SPRZĘTU

RACING TEAM
Specjalizujemy się w serwisie i modernizacji podwozi marki RK, grupy Birelart (Birel, Birelart, Easykart, Ricciardo) oraz grupy  Tony Kart (Tony Kart, Exprit, FA i Kosmic) oraz silników BlueBird (Easy Training), BMB i Vortex.

Dodatkowo realizujemy również zlecenia dotyczące podwozi CRG, Maranello, Top Kart i innych marek. Serwisujemy i przygotowujemy do zawodów także silniki kartingowe pozostałych firm, takie jak  Rotax, Iame, Parilla czy LKE.  

Współpracujemy z najlepszymi tunerami silników w kraju, dzięki czemu możemy przygotować silniki uzyskujące najwyższe osiągi.  Umożliwia nam to kompleksowe przygotowanie karta wraz z silnikiem do sezonu oraz do poszczególnych zawodów.
Wykonujemy przeglądy techniczne wszystkich marek podwozi kartów, regenerujemy układy hamulcowe oraz chłodzenia.
Ściągamy części do nietypowych lub starych modeli podwozi oraz silników.

Naprawy
bieżące silników

Przegląd i serwis podwozi

Przygotowanie do zawodów

Prowadzimy kompleksowy serwis silników kartingowych wszystkich modeli i do każdej serii. Wykonujemy również przegląd oraz naprawy gaźników.
Do najczęstszych czynności w ramach bieżących napraw serwisowych silnika należy pełny przegląd w zakres którego wchodzi:

  • wymiana łożysk na wale

  • wymiana uszczelniaczy

  • naprawa i centrowanie wałów korbowych

  • wymiana tłoków

  • szlifowanie cylindrów

Pamiętaj, że aby z silnika uzyskać maksymalną moc i nie narażać go na uszkodzenie, to należy regularnie przeprowadzać jego remonty.

Posiadamy odpowiednie przyrządy pomiarowe do przeprowadzenia kompleksowej kontroli stanu każdego typu podwozia wyczynowego karta.
W przypadku uszkodzeń podwozi firmy Birel (Birelart), to istnieje możliwość przeprowadzenia naprawy fabrycznej w siedzibie producenta.
Wykonujemy pomiary oraz regulacje ustawień geometrii kół i pozycji fotela, która ma wbrew pozorom olbrzymi wpływ na uzyskiwane przez zawodnika czasy.

Nieprawidłowo ustawiony fotel może powodować straty dochodzące nawet do 0,5 sek. na okrążeniu.

Każdy tor kartingowy ma swoje indywidualne cechy, do których należy dostosować ustawienia podwozia oraz wyregulować odpowiednio silnik.

Zebrane w ostatnich 6 latach doświadczenie i wiedza pozwoliło nam już zbudować "bazę wiedzy", dotyczącą wpływu zmiany warunków pogodowych i stanu toru na osiągi.

Dzięki temu mamy możliwość na precyzyjne dostosowanie ustawień karta do panujących warunków na torze i szybkiej korekty we właściwą stronę, w przypadku gwałtownej ich zmianie.


Obecnie nasza "baza wiedzy" posiada ustawienia na wszystkie tory w Polsce i Czechach. Mamy również dane dotyczące najbardziej znanych torów we Włoszech.

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Zgłoszenie serwisowe - 601 555 708
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego